Bouwdag 2

9 april 2019 - Salima, Malawi

Vandaag hebben we een gast. Jane, een dame die in ons hotel werkt. Ze wilde altijd al zien en meemaken wat Habitat doet. Natuurlijk is ze van harte welkom. Ze heeft keihard meegewerkt!

Goede, lange werkdag gemaakt deze dag! Al tot de 13e metsellaag gekomen. In de middag hebben we met elkaar (uiteraard lopend) een steiger moeten ophalen bij een huisje wat verderop in het dorp. We moesten wel, want we konden er niet meer bij. Met Geert, Steef, Natasja en Jane in teams gewerkt, waren een goede match. En ja, ook ik heb op de steiger gewerkt, de hele middag! De zon heeft een aantal van ons flink te pakken gehad. Toch maar wat meer smeren...

Aan het einde van de dag een tussentijdse evaluatie gehad met Andrew van Habitat.

Iedereen is vroeg naar bed gegaan. De spieren worden al gevoeliger!

Bouwdag 2

1. Conny:
    10 april 2019
    Het ziet er al goed uit. Wat fijn voor de familie! Zij boffen, vooral in deze voor hun moeilijke tijd. Doorwerken dus!
  2. Wout & Judit.:
    10 april 2019
    hoi Nathalie, valt niet mee zeker in die hitte zo "buffelen" petje af hoor voor jullie allemaal!!
  3. Elly Dee:
    11 april 2019
    Hoi Nathalie, wat een mooi bericht, let echter wel op met het verbranden van de zon. Fijn dat het allemaal zo soepel verloopt. Hou vol en allemaal nog veel plezier en sterkte.
    Liefs Elly.
  4. Adrie en Marja:
    11 april 2019
    Uitkijken en flink smeren Naat. Het gaat er al op lijken. Nog even doormetselen en dan staat er een huis. Veel bouwplezier.
  5. Kim:
    11 april 2019
    Super trots op je zus! Xxx
  6. Bianca:
    11 april 2019
    Naat zwaar hoor zo warm hard werken goed smeren in die hitte
    Xxje