Bouwdag 3

10 april 2019 - Salima, Malawi

Vanmorgen op de route naar 'ons' dorp een bezoek gebracht aan een ander initiatief van Habitat, een school voor bouwkunde. Na een rondleiding van zeker 10 minuten zaten we weer in de bus, op naar de bouwplaats!👷‍♀️

School of Construction

Kim en ik zijn vandaag een metselduo op de steiger. We gaan als een tiet! Aannemersbedrijf Kim&Co, voor al uw feesten en partijen! 🥂🏗

In de middag hebben we een uitgebreide ontmoeting met de familie waar we het huis voor bouwen. Ik vroeg de vrouw des huizes of ik in haar huidige huisje mocht kijken. Ze vond het oké dus liep ik met haar mee. Het was klein, benauwd en muf. Amper tot geen spullen. Ze slapen er met zijn 7-en, op een matje op de grond. Toen ik terugliep maar onze pauzeplek werd het mij allemaal even te veel...

Het huidige huisje van de familie

Back to work! We zijn weer een heel stuk verder met het huis. Wederom flink warm maar dat mocht de pret niet drukken. Wat hebben een lol met de groep!

We zijn alweer over de helft van de werkweek. Time flies!